مقالات آموزشی بازاریابی بیمه

صفحه از 2




روش نوین فروش بیمه!

از روش های مختلف فروش بیمه، این روش از همه متداول تر است که به بیمه گذار مراجعه شود و از او درخواست گردد تا با دادن توضیحاتی از طرف شما بیمه ای را که مد نظر است از شماخریداری نماید حال این مراجعه یا با قرار قبلی است یا اینکه بدون قرار قبلی به بیمه گذار مراجعه می شود ما در این مقاله برای شما بیان خواهیم نمود که باید روش نوین فروش بیمه را جایگزین این روش کنید وکاری کنید که بیمه گذاران خود سراغ شما را بگیرند وبا شما درتماس بشوند تا اینکه شما به آنها مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید .   

[ادامه ...]




اسرار موفقیت در فروش بیمه

پر فروش ترین و جامع ترین کتاب بیمه ی جهان با نام اسرار موفقیت در فروش بیمه  (بیمه عمر)به زبان فارسی ترجمه گردید

[ادامه ...]




آیا مایل به افزایش درآمد و پرتفوی خود هستید ؟

 


آیا مایل به افزایش درآمد و پرتفوی خود هستید ؟


آیا در مواجهه با رقبا دچار مشکل هستید ؟


آیا میتوانید اعتماد بیمه گذارتان را جلب کنید ؟


آیابرای دریافت آموزش مشکل رفت و آمد به مرکز ، هزینه راه ، خستگی راه دارید و درحین برگشت مطالب را فراموش میکنید ؟

[ادامه ...]




مهارت ها و شگردهای بازاریابی درصنعت بیمه!

هر روز باید نگران رضایت بیمه گذاران خود باشید؛نگران کارآمدی، سیستم های عملیاتی و روان کار کردن آنها؛ نگران اینکه کارکنان نه  فعالانه و مفید به کار خود اشتغال داشته باشند، بلکه مستقیما نیز در خدمت بیمه گذاران باشند و یا به دیگران در نحوه ی انجام کارشان کمک کنند.


سوال این است آیا می توان از شگردها و مهارت های بازاریابی شرکت های تولیدی به طور مستقیم در نمایندگی های بیمه نیز استفاده نمود؟ پاسخ ، معمولا خیر است ؛ چرا که وظایف مدیران بازاریابی در صنعت بیمه  از چند جهت مهم و متفاوت است .


 

[ادامه ...]




فروش تلفنی بیمه ( تما س های خروجی )

در مطلب قبلی به فروش تلفنی بیمه (تماس های ورودی )پرداخته شد ولیکن  سعی دارم به فروش تلفنی بیمه( تماس های خروجی )یعنی تماس های که ما با بیمه گذاران برای فروش بیمه می گیریم، بپردازم .فروش تلفنی بیمه ارتباط مستقیمی است که شما با بیمه گذار برقرار می کنید که تحت شرایط خاص خود قرار دارد وظیفه شما در ارتباط فروش بیمه است یا اینکه آن را به یک قرار ملاقات فروش تبدیل نمایید این روش کمی چالش برانگیز است و تحت تسلط تفکرات منفی قرار دارد و به نوعی همه سعی می کنند از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی نمایند در این نوشته سعی دارم تا دلایل و طرز بهره بردن صحیح از این روش را بیان کنم .

[ادامه ...]




فروش تلفنی بیمه (تماس های ورودی )

یکی از روش های فروش بیمه از طریق ابزار تلفن است در این مقاله سعی برآن دارم که به فروش تلفنی  ورودی بپردازم فروش تلفنی ورودی ارتباط مستقیم یا غیر مستقیمی است که بیمه گذار با شما ودفتر شما برقرار می سازد. وظیفه شما این است که از این ارتباط نهایت استفاده را برده و فروش بیمه های مختلف خود را افزایش دهید .

[ادامه ...]




انتخاب کنید : عقاب یا غاز ؟!

در کار بیمه، تفاوت فروشندگان بیمه در نگاه آنها به شغل شان است. همانطور که صورت ها و ظاهر فروشندگان بیمه با هم فرق دارد ، افکار و رفتارشان نیز با هم تفاوت دارند .

[ادامه ...]




فروشندگان خاموش بیمه !

نماینده بیمه ای که به بیمه گزاران خود در روزهای پایانی سال هدیه ای ارائه نکند نباید انتظار داشته باشد که بیمه گزاران طرفدار او باشند و در سال های بعد هم از او بیمه خریداری کنند باید منتظر این باشد که همین بیمه گزارانی که امروز به سمت او می آیند در آینده ای نزدیک به رقیبی که فروشندگان خاموش دارد بپیوندند .

[ادامه ...]




فروشنده واقعی بیمه !

یک جوان ایرانی برای پیدا کردن کار ازخانه به راه افتاده وبه یکی از نمایندگی های بیمه شهر خود مراجعه می کند .


مدیر نمایندگی به او می گوید بعد از سه روز آموزش تنها یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی در بخش میز پذیرش نمایندگی من کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورداستخدام تو تصمیم می گیرم .

[ادامه ...]




10قانون مذاکره

مذاکره یا گفتگو در بیمه با بیمه گزار برا ساس استراتژی برنده /برنده در اصول وفنون مذاکره است ونباید از این چارچوب هم خارج شود برای اینکه یک چنین مذاکره ای شکل گیرد باید بیشتر برروی نقاط ودیدگاههای مشترک تمرکز کنیم .وتلاش کنیم که به جای موضع گیری ،مذاکره را درراستای تامین منافع به پیش ببریم وصرفا بدنبال خواسته های خود نباشیم وتلاش کنیم که بیمه گزار هم به خواسته هاخود برسد .


نظرات واطلاعات خود را دراختیار طرف مقابل قرار بدهیم وبتوانیم گزینه های برای خواسته های دوطرف کشف وخلق کنیم بجای معیارها وبرداشت های ذهنی در مورد معیارها وپارمترهای عینی صحبت کنیم .

[ادامه ...]




هفت عبارت ساده برای استراتژی بازاریابی بیمه !

بدانید که برای فروش بیشتر بیمه باید یک برنامه ساده بازاریابی داشته باشید. شاید وقتی صحبت از برنامه بازاریابی می شود با خودتان فکر کنید که حتماباید ساعات طولانی بنشینید ویک برنامه طراحی کنید ویا حتی باید دارای دانش بازاریابی باشید تا بتوانید یک طرح یا برنامه بازاریابی بنویسیداگر اینطور باشد خیلی خوب است ولی سخت نگیرید باید کار را ساده تر کرد. یک طرح ساده بازاریابی می تواند یک تصمیم برای کسب سود بیشتر و فروش یک بیمه وجذب بیمه گزار باشد


برای مثال تصمیم می گیرید که روی بیمه مسئولیت کار کنید تا بتوانید پرتفوی بیمه های مسئولیت خود را افزایش دهید ابتدای ترین راهی که به نظر شما می رسد این است که بیمه گزار برای این بیمه جذب کنید وحال تصمیم می گیرید که از طریق ارسال پیامک برای بیمه گزاران بالفعل که احتمال می دهید به این بیمه نیاز دارند اقدام به بازاریابی نمایید وبعد از آن از طریق بانک های اطلاعاتی بیشتر بازار هدف خود تان را گسترش دهید .این یک طرح ساده بازاریابی است .


ولیکن مطلب مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که بدون  این هفت استراتژی وارد هیچ کسب وکاری نشوید وحتی یک بیمه هم نفروشید بدون اسلحه وزره به جنگ نروید .با هفت عبارت ساده استراتژی بازاریابی خود را خلق کنید .

[ادامه ...]




رازهای ارائه خدمات متفاوت به بیمه گزاران

پیش‌بینی نیازهای مشتریان
تصور کنید در دفتر بیمه خود  هستید، در این حین بیمه گزاری را می‌بیند که برای باز کردن درب دفتر تلاش می‌کند.شما این تلاش را نظاره کرده و سپس برای کمک به بیمه گزار و خوش‌آمد گویی از پشت میز خود به سمت درب می روید. حال اگر شما بلافاصله با دیدن بیمه گزار و قبل از تلاش او برای باز کردن در برای خوش آمد گوئی به شمت بیمه گزار می رفتید  چه اتفاقی می‌افتاد؟ با این عمل شما می‌توانستید
  خدماتی را پیش‌بینی کنید و به بیمه گزار ارائه دهید که از وقوع نارضایتی و شکل‌گیری خاطره‌ای منفی جلوگیری می‌کند. شما بعنوان یک مدیر نمایندگی  از کارمندان خود چه می‌خواهید؟ خدماتی انفعالی و یا خدماتی که خودشان زودتر پیش‌قدم می‌شوند و پیشگیرانه عمل می‌کنند؟ رعایت 4  مورد زیر جهت رسیدن به سطح بالایی از رضایت مشتری، الزامی است.

[ادامه ...]




فروش بیمه در سه ثانیه

با گذر زمان نمایندگان وبازاریاب ها ی بیمه به این نکته پی برده اند که ساده ترین راه برای فروش بیمه این است که آن بیمه  به برآورده سازی نیازهای بیمه ای بیمه گزاران  بپردازد.


امروزه بیمه گذاران مجبور هستند که به سرعت دست به ارزیابی بزنند و سریع تصمیم بگیرند تا بتوانند به امورزندگی خود ادامه دهند به همین دلیل از 86400 ثانیه شبانه روز شما تنها 3 ثانیه برای جلب ذهن بیمه گزاران به سمت خودتان وقت دارید.

[ادامه ...]




شناگر اقیانوس آبی بیمه شوید !

فضای بازار بیمه ای که امروز در آن فعالیت می کنید از دو نوع اقیانوس تشکیل شده است ،اقیانوس سرخ و اقیانوس آبی .


یک اقیانوس را در نظر بگیرید که صیادهای که در آن زندگی می کنند برای بدست آوردن یک طعمه برای خود با یکدیگر به رقابت می پردازند واز درگیری های خونین آنان بر سر این طعمه فضای اقیانوس سرخ وخونین می گردد.


 در حالی که تعدادی از صیادهای دیگر در قسمتی از اقیانوس که از دید سایر صیادها مخفی مانده است ،طعمه های ریز ودرشتی برای خود بدست می آورند که بدون اینکه هیچگونه رقیب یا معارضی داشته باشند از وجود آنها نهایت استفاده را می برند وبخاطر نبود درگیری ورقابت فضای این قسمت از اقیانوس همیشه آبی است .

[ادامه ...]




این اشتباه ناخواسته را هرگز انجام ندهید !

برای فروش هر بیمه نیازمند مذاکره با بیمه گزار هستید پس یکی از مسایلی که باید رعایت کنید انتخاب کلمه ها و جملات  مناسب است تا  در هنگام مذاکره فروش بیمه از آنها استفاده کنید. مفهوم و معنی بعضی از كلمه ها در ذهن افراد با انچه شما مد نظرتان است تفاوت زیادی دارد و این کلمات چنان در ذهن بیمه گزاران نقش بسته اند که تغییر دادن آن در خیلی از موارد امکان پذیر نمی باشد و حتی وقتی توضیحات بیشتر را نیز ارائه می کنید باز فرد با شنیدن این کلمات و جملات  همان عکس العملی را که همیشه از خود نشان می داده را دوباره نشان می دهد .  

[ادامه ...]




چرا نگوییم پیشنهاد بیمه را امضاءکنید ؟

كلمه ها و انديشه ها داراي امواجي نيرومند هستند كه به نتیجه کارمان شكل مي دهند.شما به طور حتم مي توانيد با استفاده از كلمه ها و اصطلاح هاي مثبت انرژي مثبت را بين بیمه گزاران پخش كنيد.


 امروزه ثابت شده كه كلمات منفي نيروي منفي به سمت بیمه گزار مي فرستند و او را به سمت عدم انجام خواسته ما سوق مي دهند! به طور مثال وقتي به شما بگويند خسته نباشيد دراصل خستگي را به يادتان مي آورند و شماناخودآگاه احساس خستگي مي كنيد (امتحان كنيد)

[ادامه ...]




آموزش “بازاریابی و فروش بیمه عمر” در قالب یک لوح فشرده حاوی ۱۰ فیلم با قیمت ۵ هزار تومان

“بازاریابی و فروش بیمه عمر”: تازه‌ترین لوح فشرده (DVD) از مجموعه فیلم‌های آموزش بازاریابی و فروش است. که در قالب یک لوح فشرده حاوی ۱۰ فیلم آماده و تولید گردیده است . فیلم‌های آموزش “بازاریابی و فروش بیمه عمر” به زبان انگلیسی با ترجمه و زیرنویس فارسی است و قابل خریداری است. به موازات این ۱۰ فیلم، ۳ تیزر تبلیغاتی مرتبط با موضوعات بیمه در این فیلم‌ها می‌بینید که خلاقیت‌های فروشندگان برتر بیمه جهان را نشان می‌دهد.

[ادامه ...]




برنامه بازاریابی 2

در مطالب قبل بیان نمودیم که باید یک بیانیه ماموریت برای نمایندگی خود داشته باشید و شرایط این بیانیه را نیز توضیح دادیم حال در این نوشته شما را همراهی خواهیم کرد تا یک برنامه بازاریابی مناسبی برای نمایندگی خود تدوین کنید . عزیزان نماینده براین مسئله واقف هستند که با توجه به تعدد رشته های بیمه ای شاید امکان این نباشد که برروی همه رشته های بیمه ای فعالیت نمایند لذا برای اینکه پیشرفت بهتر وسریعتری داشته باشید بهتر است برروی بیمه هایی تمرکز کنید که بیشتر مورد علاقه شما وکارکنانتان است ودر صدور وفروش آنها تجربه بیشتری دارید همچنین بیمه های را انتخاب کنید که آینده فروش بهتری داشته باشند واز درصد کارمزد بیشتری در سایر رشته ها برخوردار باشند

[ادامه ...]




برنامه برای بازاریابی

همه نمایندگان باید به آینده نگاه کنند وبرنامه ریزی های بلندمدتی را تدوین نمایند تا بتوانند با شرایط در حال تغییر دست وپنجه نرم کنند . هر نماینده با توجه به شرایط خاص ،موقعیت ها ومنابع باید راهی را درپیش گیرد که معقول ترین است . کار اصلی تدوین یک برنامه کلی برای نمایندگی بیمه در بلند مدت این است که بقا ورشد نمایندگی را تضمین نماید . که در این نوشته سعی داریم عزیزان را با نحوه تدوین یک برنامه ریزی بلندمدت آشنا سازیم .

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه- قسمت هفتم

در سلسله مطالب قبل شما را همراهی کردیم تا ورود به دفتر وبعد از آن شما عزیزان را با فرآیند استخدام کارمند برای دفتر نمایندگی آشنا نمودیم و تاکید براین مطلب داشتیم که آموزش به کارکنان را فراموش نکنید. در مطلب بعدی زمان استخدام کارمند و برنامه ریزی شغل کارمند را برای شما توضیح دادیم در نوشته های جدید آموزش های بازاریابی بیمه و سایر موارد مربوطه را توضیح خواهیم داد تا شما عزیزان با توجه به سلسله نوشته های آموزشی فعالیت خود را برنامه ریزی کنید .

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه( قسمت ششم ) -چه زمانی باید کارمند استخدام کنیم؟

در مطلب امروز سعی برآن داریم زمان استخدام کارمند وبرنامه ریزی شغل کارمند را برای شما توضیح دهیم . به نظر شما بهترین زمان برای استخدام یک کارمند چه زمانی می باشد ؟ وقتی که از خیلی همکاران این سوال را می پرسیم همه اعلام می نمایند که بهترین زمان برای استخدام کارمند زمانی است که کارمند قدیم ما را ترک نموده است .

[ادامه ...]




فروش حضوری در بازار

باتوجه به اینکه صنعت بیمه در ایران نیاز مبرمی به آموزش مبانی فروش نه فقط به صورت آکادمیک بلکه به صورت کاملا ساده و روان دارد لازم دانستم اندک اطلاعات شخصی خود را در زمینه فروش حضوری که تجربه کردم را در اختیار استفاده کنندگان از این سایت بگذارم .امید که استفاده مناسب از آن بشود . [ادامه ...]




واژه های بازاریابی برای یک نماینده بیمه حرفه ای به زبان ساده

واژه هاي بازاريابي برای یک نماینده بیمه حرفه ای به زبان ساده شما در يك مهماني ، با يك کارخانه دار بزرگ آشنا می شوید ، بلافاصله ميرين پيشش و مي گين : "من نماینده بیمه هستم ، بیمه های کارخانه خود را به من بدهید تا صادر کنم "

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه( قسمت پنجم )- انتخاب همکار

در بحث سلسله مطالب همراه با شما به موفقیت شما را تا ورود به دفترتان همراهی کردیم در این نوشته قصد داریم به مسئله انتخاب همکار یا همان استخدام بپردازیم . استخدام از مهمترین اقدامات و تصمیمات یک نمایندگی در حوزه مدیریت منابع انسانی است ،آنقدر مهم است که بعضی از صاحب نظران ،استخدام را سنگ بنای موفقیت یک نمایندگی در مدیریت منابع انسانی می دانند . استخدام افراد مناسب و شایسته کمک می کند تا استراتژی های مد نظر بخوبی اجرا شده و اهداف شما بخوبی تحقق یابند . استخدام کارمند خلاق،نمایندگی را خلاق و استخدام کارمند منظم نمایندگی را منظم می کند همانطوری که استخدام افراد مطیع ،گوش به فرمان ،راضی به وضع موجود وکم انرژی نمایندگی را به رکود و سکون می کشاند .

[ادامه ...]




ارتباط شرکت بیمه متروپالین (Metlife) با دکتر مهدی فخارزاده

شرکت بیمه متروپالین معروف به Metlife بزرگترین شرکت بیمه عمر امریکا است و بیش از 000/000/50 نفر بیمه شده عمر دارد و گرچه در امریکا بیش از 2000 شرکت بیمه وجود دارد ولی خوشنام ترین،معروف ترین و یکی از قدیمی ترین آنها شرکت بیمه Metlife است. [ادامه ...]




دکتر فخارزاده و عینیت بخشی به اخلاق حرفه ای در عمل

اشاره شد که انجمن MDRT معروف به میزگرد میلیون دلاری "به عنوان انجمن برتر میلیونرهای حرفه ای،در سال 1927 میلادی تاسیس گردیده،به عنوان انجمن مستقل و بین المللی متشکل از نزدیک به 36000 نفر از حرفه ای ترین فروشندگان بیمه عمر از خدمات مالی بیش از 430 کمپانی در 78 کشور دنیاست.اعضای MDRT همگی دارای دانش و معلومات استثنایی و اثبات شده،پایبندی شدید به اصول اخلاقی و خدمات دهی به مشتریان خود می باشند،اعضای MDRT در سطوح بین المللی،به عنوان برترین فروشندگان بیمه عمر و خدمات مالی،از بیش از 430کمپانی در 78 کشور دنیاست.اعضای MDRT در سطوح بین المللی به عنوان برترین فروشندگان استاندارد در زمینه تجارت بیمه های عمر و خدمات مالی شناخته میشوند."

[ادامه ...]




20عنوان تبلیغاتی برای فروش بیمه - بخش سوم

20عنوان تبلیغاتی برای فروش بیمه شماره سوم راههای خرید یک بیمه ارزشمند فکرکردن کافی است ،کسب درآمد با بیمه را شروع کنید سرمایگذاری را همانند پولدارها انجام دهید با یک تماس بیمه های درخواستی دردستان شماست با یک سرمایگذاری ارزشمند به رویاهای خود واقعیت ببخشید خرید بیمه عمر راهی برای پولدار شدن شما خرید بیمه ...... آرامش خیال است حالا از پولدار شدن خود لذت ببرید

[ادامه ...]




فروشندگان خاموش بیمه یا سفیران فروش شما

یکی از روش های مشتری مداری و به یاد بیمه گذاران بودن، ارسال تبریک و هدایائی تبلیغی در آستانه سال نو برای آنان است و همچنین بیمه گذارانی که در ایام پایانی سال به دفاتر بیمه مراجعه می کنند متقاضی اینگونه هدایای تبلیغاتی هستند .ما در این نوشته نام اینگونه هدایا را فروشندگان خاموش می گذاریم. در سلسله مطالب همراه با شما تا موفقیت در جای خود بیشتر به انواع فروشندگان خاموش و موارد استفاده آنان برای فروش بیشتر خواهیم پرداخت . براساس رسوم متداول بیشتر نمایندگان بیمه عزیز اقدام به عرضه سررسید سال جدید بین بیمه گذاران خود و حتی مدیران شرکت های طرف قرارداد خود می نمایند . ولی آیا فکر کردید عمر یک سررسید بیشتر از یک سال نیست و دیگرفعالان اقتصادی هم این کار را انجام می دهند و مدیران یا بیمه گذاران بیشتر از یک سررسید نزد خود نگهداری نمی کنند و در این ایام امکان دارد تعداد زیادی سررسید دریافت کنند .با توجه به مطالب بالا درصد اینکه سررسید شما (با توجه باینکه شاید در هزینه تولید آن هم صرفه جویی بخرج داده ایم )توسط بیمه گذار حفظ شود چه میزان است ؟

[ادامه ...]




مامور وصول حق بیمه های عمر شرکت مترو پالین (Metlife)

در سال 1955 در دوران رکود اقتصادی امریکا و بیکاری (حدود سال 1334) به عنوان مامور وصول حق بیمه های عمر شرکت مترو پالین (Metlife) در خیابان 47 نیویورک مشغول به کار میشود در حالیکه بشدت نیاز به کار داشته و شغل بیمه و بویژه فروش بیمه عمر برای ایشان بسیار ناآشنا و سخت بوده [ادامه ...]




بازاریابی بیمه قسمت چهارم

در سلسله مطالب همراه با شما تا موفقیت سعی برآن شده تا آموزش بازاریابی بیمه به زبان ساده وهمراه با نکات ریز که معمولا از دید ما نمایندگان پنهان می ماند ویا به آنها توجه نمی کنیم ،بیان شود تا با در نظر گرفتن واهمیت دادن به این نکات بتوانیم میزان فروش خود را افزایش دهیم .در نوشته های قبلی تادرب دفتر شما راهمراهی کردیم هم اکنون می خواهیم همراه با شما وارد دفتر شویم و یک روز کاری را دفتر نمایندگی بیمه شما باهم سپری کنیم . پس باز با توجه به نوشته های قبلی از دید یک بیمه گذار به دفتر وهمکاران به اتفاقات دفتر شما توجه می کنیم .

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه -قسمت سوم

در نوشته قبلی بیان کردیم که پنجره شکسته دفتر خود را از دید یک بیمه گذار کاملا شناسائی کنید وبرای تعمیر ویا ترمیم آنها راهکاری را سریعا در پیش بگیرید . با قصد تعمیر وترمیم پنجره شکسته دفتر از آنسوی خیابان به سمت دفترمان حرکت می کنیم. ساعت هفت وپنجاه دقیقه صبح است ، حال به نزدیک درب دفترمان رسیده ایم کمی تامل بفرمایید .

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه -قسمت دوم

در مبحث گذشته عنوان کردیم که فقط تصمیم بگیرید که تغییر کنید وبراین تصمیم پایبند باشید وارتباط خود را با ما حفظ کنید آن زمان است که نتیجه این تصمیمات را بوضوح در کار وزندگیتان خواهید دید .در این نوشته و نوشته های بعدی همراه با شما می شویم تا یک روزکاری را در دفتر بیمه خودتان با هم سپری کنیم .طبق این اصل که خود را جای بیمه گذار قرارمی دهیم و از دریچه دید بیمه گذار به مسایل نگاه می کنیم .

[ادامه ...]




نماینده بیمه حرفه ای شوید (بخش چهارم )

انتظار نمایندگان جدید شاید یکی ازتجربه های مایوس کننده در اولین ماه ها یا سال کاری آنها باشد .یاسی که ممکن است برا آنها غلبه کند چیزی جز تفاوت میان انتظار ها وواقعیت ها نیست . انتظار برخورد با رویدادهای غیر منتظره را داشته باشید زیرا به احتمال زیاد شغلتان با آن چیزی که قبلا درباره آن فکر می کردید متفاوت خواهد بود.

[ادامه ...]




مرگ همکار

وقتى نمایندگان به شعبه رسيد ند، اطلا عيه بزرگى را در تابلوى اعلانات ديدند که روى آن نوشته شده بود:

[ادامه ...]




نماینده بیمه چه کسی مسئول پیشرفت شماست ؟

همه ما بنوعی وابسته این مطلب شده ایم که چیزی بیرون از وجود خودمان را به خاطر قسمت هایی از زندگی که در آن موفق عمل نکرده ایم ،سرزنش کنیم .شرکت ، تصمیات مدیران ،صنعت ،نداشتن پول ،ارتباطات ،پارتی و....خلاصه هرکس وهرچیزی را که بتوانیم سرزنش می کنیم ولی هیچگاه نخواستیم به این مطلب توجه کنیم آنچه مشکل اصلی است خود ما هستیم .

[ادامه ...]




بازاریابی بیمه -قسمت اول

از پنجره خیال خود به بیرون نگاهی بیاندازید وآن روزی را تصور کنید که بدنبال دریافت نمایندگی شرکت بیمه متبوع خود بودید درآن روزها برای آینده خود چه تصوراتی را داشتید . فکرتان این نبود که با شروع این کار وافتتاح دفترتان به درامد میلیونی در هر ماه دست پیدا خواهید کرد وبه تمام آرزوها وامیال خود خواهید رسید .

[ادامه ...]




وظیفه چند مدیر بر دوش یک مدیر

یک نماینده در کسوت مدیری است که باید وظایف چندین مدیر را به تنهائی به سرانجام برساند در زمانی که شما اقدام به اخذ مجوز نمایندگی یا کارگزاری بیمه می نمایید با ید به این مسئله کاملا واقف باشید که وظایف چند مدیر یا بیشتربر دوش شما سنگینی می کند که باید بنحو احسن هریک ازآنها را به سرانجام برسانید.

[ادامه ...]




نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ابزار های مهم تبلیغات برای آشنائی وفروش بیشتر است که متاسفانه توسط دو ستان نماینده جدی گرفته نمی شود

[ادامه ...]




چگونه یک کارمند بیمه ایده ال داشته باشیم ؟

همه کارفرمایان یک کارمند ایده ال می خواهند .همه، کارمندانی خوش رفتار ،دارای روحیه قوی باروابط عمومی بالامی خواهند .کارمندانی که به کارشان علاقه دارند وبه کارفرمای خود وفادار هستند

[ادامه ...]




یک تجربه تلخ بیمه ای

با سلام خدمت همه عزیزانی که این مطلب رو میخونن ومیدونم که اکثرا" به شغل شریف نمایندگی بیمه مشغول هستند .میخواهم یک مورد رااز تجربه های تلخ خود را دراین شغل بیان کنم که شنیدنش برای شما خالی از درس عبرت گرفتن نیست

[ادامه ...]
صفحه از 2

  •  بخش ها
  •  روشهای تماس با ما